Dagmara Witek- Kuśmider


Publicis Lion


Deputy Creative Director

Tytuł wystąpienia: Czy CSR to nowy Święty Graal marketingu? – o oczekiwaniach konsumentów, komunikacji zaangażowanej społecznie i Fundacji, jakiej jeszcze nie było.

BIO:

Dagmara Witek-Kuśmider. Dyrektor Kreatywny w Publicis Lion, po godzinach Wiceprezes Fundacji K.I.D.S. ds. komunikacji marketingowej.

Od 18 lat tworzy strategie marketingowe i reklamy dla największych marek. Jej kampanie zdobywały nagrody i wyróżnienia na wielu międzynarodowych festiwalach doceniających kreatywność i skuteczność. Jest liderem zespołu kreatywnego PG Health Europe odpowiedzialnego za budowanie brandu Vicks w 7 regionach, 23 krajach.

Jest współautorem nowej strategii komunikacji BNP Paribas i kampanii „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach” oraz „Doceniaj nie oceniaj”, w tym roku zdobyła Long Term Effie za kampanię „Młodzi Bogowie” dla Prudential, tworzyła najnowszą komunikację PKP Intercity.  W swoim portfolio ma reklamy marek takich jak: Coca Cola, Nestle, L’Oréal, Orange.

Doradza Fundacji Liderek Biznesu wspierając ją w tworzeniu komunikacji promującej różnorodność i inicjatywy przełamujące wewnętrzne bariery, które blokują kobiety w dążeniu do zajmowania wysokich stanowisk.

Jest współzałożycielem i wiceprezesem Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali – fundacji K.I.D.S., której celem jest łączenie know-how biznesu z innowacyjnością stratup’ów i zbieranie funduszy niezbędnych do przeprowadzenia transformacji Centrum Zdrowia Dziecka w szpital przyszłości.

Prywatnie mama dwóch synów, narciarka, fanka książek, nowych technologii i visual thinkingu.