Dr Grzegorz Radłowski


Szkoła Główna Handlowa i Akademia Leona Koźmińskiego


Wykładowca

Tytuł wystąpienia: Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej czyli jak pytać by... zrozumieć terytorium intelektualne, poznawcze i emocjonalne współczesnego Klienta?

Któż w marketingu, w sprzedaży nie korzysta z informacji zwrotnej… Któż nie zna oczekiwań współczesnych Klientów… Któż z nas potrafi nie domyślać się, co powiedział Klient o naszej usłudze, produkcie…
To może właściwe poznanie terytorium intelektualnego, poznawczego i emocjonalnego Klienta jest prawdopodobnie jednym ze scenariuszy do wykorzystania i wówczas do właściwego pytania o percepcję… usługi, produktu, marki…
A może feedbacki strategiczne wewnątrz firmy i na zewnątrz mają swoją siłę… zmieniania świata na lepsze… lepiej rozumiemy, łatwiej nawigujemy bo zarządzanie skończyło się wraz z nową erą… jest nam bliska od… dziś…

BIO:

Management Consulting Manager w globalnej firmie doradczej odpowiedzialny za obszar Digital Learning Strategy,
Wykładowca, Badacz, Ekspert Szkoły Głównej Handlowej, Akademii Leona Koźmińskiego oraz autor nagrodzonych i docenionych przez Ekspertów książek z zakresu badań, sprzedaży i zarządzania

Autor czterech książek z zakresu sprzedaży i zarządzania:
1. „Sztuka feedbacku. Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej” wyd. PWN, styczeń 2022.
2. „Mądrość mentoringu, inteligencja coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym”, wyd. OnePress 2019 – książka roku wyróżniona w konkursie „Książka dla Trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, w kategorii autor polski.
3. „Skuteczny trening sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje”, wyd. Poltext, Warszawa 2017, bestseller na www.merlin.pl w kategorii biznes, nominowana do konkursu „Książka dla Trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, w kategorii autor polski.
4. „Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży”, wyd. CeDeWu, Warszawa 2015, wyd. II 2018. Nominowana do konkursu „Książka dla Trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, w kategorii autor polski.
Jego artykuły i wywiady z nim były publikowane m.in. w Coaching Review, Gazecie Wyborczej, Harvard Business Review Polska, Nowa Sprzedaż, Szef Sprzedaży, Personel Plus, Personel i Zarządzanie, Gazecie Ubezpieczeniowej, SLOW.

Od 18 lat w biznesie na stanowiskach menedżerskich, eksperckich i doradczych dot. rozwoju biznesu, sprzedaży, szkoleń i digitalizacji (ICAN Institute, Allianz, Aviva, IPF, AXA, Siódemka, Norman Benett). Preferuje model nauczania, w którym najnowsze dane twarde oraz analizy case studies z całego świata łączy ze specyfiką rodzimego rynku i kultury biznesowej.