Andrzej Brandt


Semahead


Head of PPC

Tytuł wystąpienia: Last-click is dead. Łańcuch Markova i przyszłość performance marketingu.

Kiedyś sprawa była prosta: domyślny model atrybucji w Google Analytics objaśniał marketerom rzeczywistość, stanowił wyrocznię efektywności kanałów i pozwalał podejmować klarowne decyzje budżetowe. Dziś jest trudniej. Ścieżka zakupowa użytkownika rozciągnęła się na wiele interakcji i kanałów. Last-click umarł – i słusznie! A co powstało na jego miejsce? Łańcuch Markova, czyli atrybucja bazująca na danych. Ale co tego wynika dla nas, markerów? Podczas prelekcji zaprezentujemy praktyczny aspekt implementacji atrybucji data driven oraz case’a – wyniki, które dzięki takiemu podejściu wypracowaliśmy dla naszego klienta.

BIO:

Ekspert SEM, który od 7 lat prowadzi kampanie Google Ads dla klientów w Polsce i na świecie. Specjalizuje się w kampaniach produktowych i współpracy z e-commerce’ami. W swojej pracy za nieodzowne uważa znaczenie wysokich kompetencji analitycznych – kluczowych, by zwrot z inwestycji się zgadzał. Posiadacz certyfikatu DIMAQ.
W portfolio klientów: Vitkac, BRW, Superpharm, Swiss, Chocolissimo, Oknoplast.