Angelika Jeżewska


Lenovo


Brand Manager

Tytuł wystąpienia: W labiryncie digitalu – czyli planowanie kampanii w świecie mnogości narzędzi, kanałów i treści.

Ewolucja marketingu, a w szczególności marketingu B2B na przestrzeni ostatnich lat to temat niezwykle aktualny. Jednocześnie zmienia się rola współczesnego handlowca i ekosystem narzędzi jakimi powinien posługiwać się marketing i sprzedaż, żeby dotrzeć do właściwych klientów. W prezentacji znajdą Państwo odpowiedź na co zwrócić uwage planujac kampanie marketingowe z naciskiem na digital i jak nie zgubić sie w labiryncie dostępnych opcji i narzędzi, przy jednoczesnym efektywnym wykorzystaniu budżetów.

BIO:

Od 13 lat związana z branżą IT. Swoją przygodę zaczęła w firmie Hewlett Packart, gdzie pracowała w latach 2006-2009 i odpowiadała za wsparcie sprzedaży, jak również analizę sprzedaży produktów PSG (działu komputerowych systemów osobistych) na rynku polskim. W latach 2010-2017 związana była z firmą Fujitsu, gdzie początkowo zajmowała stanowisko sprzedażowe, a następnie, przenosząc się z obszaru sprzedaż do marketingu odpowiadała za szeroko rozumianą komunikacje biznesową (PR, reklama). Po doświadczeniach zdobytych po stronie Vendorów IT, przyszła kolej na ponad dwuletni rozwój po agencyjnej stronie w Monday – agencji komunikacji zintegrowanej, gdzie zajęła stanowisko Head of Digital B2B i odpowiadała za strategię komunikacji online oraz media społecznościowe dużych marek technologicznych z obszaru B2B. Obecnie zajmuje się komunikacją marki Lenovo, zarówno w kwestiach PR jak i po stronie kampanii digital, content marketing czy influencer marketing.