Anna Mościcka


Whites


Head of Content & Social

Tytuł wystąpienia: Czy budowanie wizerunku marki w sieci musi opierać się o produkt i logo?

Na przykładach marek i ich komunikacji w social media oraz ich działań content marketingowych, opowiem o tym, co jest ważne w budowaniu wizerunku marki w sieci. O tym, że można to robić skutecznie, nie skupiając się na produkcie. A także o tym, że można budować brand wcale nie na podstawie logo. Z drugiej strony pokażę, kiedy produkt musi być na pierwszym planie i jak logo może komunikować bardzo ważne rzeczy.

BIO:

Head of Content Studio w agencji Whites, zarządza zespołem realizującym projekty w obszarach content i social media marketingu. Planuje i realizuje strategie dla największych marek na rynku polskim i zagranicznym. Stworzyła od podstaw komórkę social mediową i kreatywna w agencji. Zajmuje się marketingiem internetowym od ponad 12 lat. Kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl. Wcześniej związana z branżą konsultingową, zajmowała się marketingiem w firmie Deloitte. Współzałożycielka takich inicjatyw jak Content Espresso czy School of New Media, szkoleniowiec (min. SprawnyMarketing) i prelegent (min. InfoShare, InternetBeta, I love Marketing, TEDx), wykładowca na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.