Anna Tratnerska


VERSEO


Head of Business Development, senior UX/UI

Tytuł wystąpienia: SXO - obalamy mity

Jakie zadanie ma SEO? Sprowadzić ruch na stronę? Prześcignąć konkurencję w pozycjach wyników wyszukiwania Google? Zdobyć top 3 na “słowa kluczowe z bardzo długim i niszowym ogonem”? A UX? Ma sprawić, że strona będzie ładniejsza? Łatwo w tym zakresie wpaść w pułapki ego i sprzedażowe wizje, przez które zapominamy o kluczowym czynniku biznesowym – konwersji.

SEO + UX to holistyczne podejście do szerokiej dziedziny analityki, pozycjonowania, user experience i performance marketingu, której wynikiem zawsze powinien być wzrost współczynnika konwersji na stronie. Jak nie wpaść w sidła modnych ofert SXO? Poznaj 5 najpopularniejszych mitów na ten temat!

BIO:

Z marketingiem na rynku międzynarodowym związana od 2004 roku. W swojej długiej karierze pracowała i tworzyła dla takich brandów jak Tesco, Śnieżka, mBank, NeoBank, Furgonetka, grupa MTP, POLOmarket, Decathlon, Konsimo, Dealz i wiele innych. Blisko związana z analityką danych, SEO / SEM i User Experience. Specjalistka uwzględniona w niezależnym rankingu 2020 „kobiety TOP 100 SEO”. W Verseo zarządza działem Business Development, a w Collegium da Vinci wykłada UX, analitykę danych oraz digital marketing.