Arkadiusz Łoś


Dragon Rouge


Brand Consulting & CI Director

Tytuł wystąpienia: Między liftingiem, a rewolucją. Kiedy rozwój wymusza odświeżenie marki firmowej?

Sukces usypia szybciej niż morfina. Przekonują się o tym marki, które odniosły sukces, ale potem w trakcie dynamicznego wzrostu utraciły swoją pierwotną tożsamość. W moim wystąpieniu opowiem o tym jak marka firmowa powinna rozwijać się razem z jej biznesem, kulturą organizacyjną i ambicjami właściciela. Kiedy jest właściwy moment na odświeżenie marki i czy wystarczy lifting, czy niezbędna jest już rewolucja? Przykłady różnych marek firmowych posłużą mi, by pokazać jak skutecznie przejść ze swoją marką na kolejny etap rozwoju.

BIO:

Strateg marketingowy. Promotor strategicznego myślenia w projektowaniu. Od ponad 15 lat zajmuje się kreowaniem i transformacjami marek w branżach B2C i B2B. Pracował w różnego typu agencjach zajmując pozycje menedżerskie i odpowiadając za tworzenie strategii marek i komunikacji. Od 2009 jako Brand Consultig & CI Director kieruje działem marek usługowych i korporacyjnych w międzynarodowej agencji strategiczno – brandingowej Dragon Rouge, gdzie zarządza zespołem konsultantów i designerów. Na koncie ma kilkadziesiąt kompleksowych projektów. Liczne z tych projektów zostały nagrodzone w Polsce i za granicą m.in. Effie Awards, Transform Awards czy Rebrand 100 Global Awards. Wieloletni wykładowca i członek Rady Programowej Szkoły Strategii Marki SAR.