Arkadiusz Łoś


Dragon Rouge


Brand Consulting & CI Director

Tytuł wystąpienia: Marki dobrze zaprojektowane. O magicznym składniku procesu projektowania marek.

Projektowanie marek to nie całkiem proste zajęcie, choć mam wrażenie, że znają się na tym wszyscy. Każdy może wynająć designera, by zaprojektował logo albo opakowanie i liczyć, że odniesie sukces rynkowy. Po co jednak liczyć na łut szczęścia i nadzieję, że nasza marka wypali. Może po prostu warto przyjrzeć się czego nie może zabraknąć w procesie projektowania. W moim wystąpieniu opowiem o tym jak projektowanie pozbawione myślenia strategicznego może prowadzić marki na kreatywne manowce. W dobie kiedy wszyscy chcemy myśleć jak designerzy pokażę na realnych przykładach, że to designerzy myślący jak stratedzy dają markom prawdziwą przewagę.

#brand #strategy #design #dragonrouge

BIO:

Strateg marketingowy. Promotor strategicznego myślenia w projektowaniu. Od ponad 15 lat zajmuje się kreowaniem i transformacjami marek w branżach B2C i B2B. Pracował w różnego typu agencjach zajmując pozycje menedżerskie i odpowiadając za tworzenie strategii marek i komunikacji. Od 2009 jako Brand Consultig & CI Director kieruje działem marek usługowych i korporacyjnych w międzynarodowej agencji strategiczno – brandingowej Dragon Rouge, gdzie zarządza zespołem konsultantów i designerów. Na koncie ma kilkadziesiąt kompleksowych projektów. Liczne z tych projektów zostały nagrodzone w Polsce i za granicą m.in. Effie Awards, Transform Awards czy Rebrand 100 Global Awards. Wieloletni wykładowca i członek Rady Programowej Szkoły Strategii Marki SAR.