Artur Jabłoński


digitalk


CEO

Tytuł wystąpienia: Optymalizacja budżetu na poziomie kampanii - nowy sposób zarządzania reklamami na Facebooku

Zarządzanie budżetem reklamowym na Facebooku to wyzwanie. Niedługo jeszcze większe – zmieni się sposób jego ustawiania i dystrybuowania. Mowa o automatycznej optymalizacji na poziomie kampanii. Czym jest, jak namiesza w naszych reklamach i jakich błędów unikać – o tym wszystkim opowiem podczas swojej prezentacji.

BIO:

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka.

Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy.  Na sali szkoleniowej spędził już ponad 4 tysiące godzin.

Autor dwóch  poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku” oraz “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)”, jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com.

Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.