Artur Jabłoński


Digitalk


CEO

Tytuł wystąpienia: 8 kroków do świetnego tekstu

Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować? W swoim wystąpieniu przedstawię cechy dobrego stylu oraz sposoby operowania językiem korzyści, dzięki którym stworzysz perswazyjne i sprzedażowe teksty na stronę internetową, reklamę czy newsletter. Reguły językowe są niezależne od medium, więc 8 omówionych z przykładami rad wystarczy Ci, by działać lepiej niezależnie od medium.

BIO:

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka.

Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy.  Na sali szkoleniowej spędził już ponad 4 tysiące godzin.

Autor dwóch  poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku” oraz “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)”, jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com.

Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.