Bartosz Pilc


CORE Law Grzybowski & Pilc Radcy Prawni Spółka Partnerska


Radca prawny i partner

Tytuł wystąpienia: Real-time marketing i jego prawne wyzwania

Na co należy zwrócić uwagę projektując kampanie marketingowe nawiązujące aktualnych wydarzeń z Polski i świata? Jakie hasła czy też elementy graficzne mogą być wykorzystywane w komunikacji marketingowej? Na przykładzie Euro 2020 omówimy wzory przemysłowe, znaki towarowe, prawa autorskie, dobra osobiste, a także granice między inspiracją a plagiatem.
Przedstawimy Wam ramy prawne w jakich możecie się poruszać, powiemy które działania wymagają zgody, a które nie. Przejdziemy przez promocje w mediach społecznościowych, loterie, konkursy i inne akcje.

BIO:

Radca prawny i partner w CORE Law Grzybowski & Pilc Radcy Prawni Spółka Partnerska.
Od wielu lat wspiera przedsiębiorstwa i agencje marketingowe poprzez udzielanie im prawnego oraz podatkowego wsparcia przy tworzeniu i przeprowadzaniu ogólnopolskich kampanii promocyjnych, jak również przy projektowaniu i wdrażaniu akcji promocyjnych dla polskich i światowych marek. Posiada doświadczenie w zarządzaniu ryzykiem prawnym i biznesowym w rzeczywistości marketingowej, w której występuje jednocześnie wielu uczestników rynku. Jego specjalizacja w zakresie prawa marketingu i reklamy obejmuje zwłaszcza regulacje z zakresu prawa cywilnego, ochrony konkurencji i konsumentów, własności intelektualnej i przemysłowej, ochrony danych osobowych, prawa gier hazardowych oraz prawa podatkowego