Cezary Kuik


Socjomania


Conversational Commerce Strategist

Tytuł wystąpienia: Rozszerzona rzeczywistość w mediach społecznościowych

Każdy to wie, nikt o tym nie mówi. W sklepie się przymierzy, a w internecie kupi. To sytuacja, której przedsiębiorcy doświadczają codziennie. Spotkajmy się na Golden Conference Marketing, gdzie pokażę w jaki sposób Facebook chce wykorzystać technologię rozszerzonej rzeczywistości, aby przenieść w całości zakupy do internetu.

BIO:

Specjalizuje się w planowaniu strategii i projektowaniu kampanii na Messengerze. Często reprezentuje i wchodzi do organizacji klienta jako zewnętrzny konsultant.

Doświadczenie strategiczne zdobywał w zespole McCann Worldgroup – jednej z najlepszych i najstarszych agencji w branży reklamowej. Współtworzył pierwszą w Polsce firmę realizującą zintegrowane kampanie na Messengerze, w tym jedną na zlecenie samego Facebook’a US. Jedyny polski partner platformy Chatfuel – największej na świecie platformy do tworzenia botów, która przyznała mu tytuł jednego z najbardziej wartościowych twórców aplikacji na Messengera.

Cezary zrealizował ponad 50 kampanii z wykorzystaniem Messengera. W grupie jego klientów są marki bankowe, FMCG, alkoholowe, ubezpieczeniowe, odzieżowe czy motoryzacyjne. Prowadzi szkolenia i wykłady od 2016 roku.�Na swoim koncie ma kilkadziesiąt szkoleń, wykładów oraz wystąpień publicznych.