Dawid Fucia


edrone


Sales Team Leader

Tytuł wystąpienia: Satysfakcja klientów to strategia danych

Podstawa współczesnego marketingu, są treści szyta na miarę. Dopasowane do klienta, jego preferencji, a także przewidujące jego zachowania. Nie byłoby to możliwe bez zbierania danych. Jednocześnie użytkownicy, są bardziej niż kiedykolwiek wyczuleni na ingerencję w ich prywatność, dlatego sukces odnoszą ci, którzy potrafią znaleźć w strategii zbierania informacji złoty środek. Jak robić to skutecznie, a przede wszystkim, zgodnie z obowiązującymi normami i prawem?

BIO:

Od ponad 5 lat zajmuję się wdrażaniem systemów i mechanizmów wspierających sprzedaż w sklepach internetowych tj. Customer Inteligence, Marketing Automation, czy Marketing Machine. W tym okresie udało się zrealizować ponad 250 takich wdrożeń. Zajmuję się również kompleksowym wsparciem sklepów internetowych przy współpracy z licznymi agencjami: SEO, SEM, Social Media, Strategie UX, Omnichannel, czy Content Marketing. Prywatnie zakochany w sporcie, zwłaszcza piłce nożnej i tenisie. Lubi dobre książki i artykuły w zakresie sprzedaży, marketingu, a także sztucznej inteligencji.