Dorota Natalia Haller


Huawei CBG Polska


Dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digital

Tytuł wystąpienia: Skuteczna strategia influencer marketingu na przykładzie Huawei CBG

W ciągu 32 lat Huawei z małego przedsiębiorstwa w rybackiej wiosce wyrósł na globalnego gracza. Nasze usługi są dostępne w ponad 170 krajach i docierają do ponad 1/3 ludzkości. To kwintesencja naszego motto Make it possible.

Influencer marketing to integralna część strategii marketingowej Huawei, którą jesteśmy w stanie precyzyjnie badać i mierzyć. Z badań wynika, że ludzie chętniej wierzą w komunikat przekazywany przez człowieka niż w komunikat płynący bezpośrednio od marki.

Współpraca z influencerami opiera się na DNA marki. Długofalowa relacja oparta na autentyczności i utożsamianiu się z Huawei – to dla nas najistotniejsze aspekty w relacjach z ludźmi, którzy mają realny wpływ na społeczeństwo i zachowania konsumentów.

BIO:

Ceniona w branży ekspertka, wielokrotnie nagradzana prestiżowymi nagrodami, m. in. tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2018, jurorka konkursów marketingowych.

 

Odpowiada za strategię i kompleksową komunikację marketingową Huawei CBG Polska.

Wraz z zespołem zdobyła szereg nagród, m. in. złotą i brązową statuetkę Effie Awards 2018.

 

Wcześniej kreowała i realizowała strategie marketingowe w firmach z różnych branź – od medycznej, poprzez bankowość i lotnictwo, dla takich marek jak Medicover, BNP Paribas, Aasa Global i PLL LOT.

 

Mentorka, aktywna działaczka na rzecz kobiet i równouprawnienia zarówno w społeczeństwie, jak i w biznesie.