Emil Nowiński


Ringier Axel Springer Polska


Onet Marketing Manager

Tytuł wystąpienia: Purpose & Profit czyli jak zmieniać świat na lepsze i jednocześnie dbać o dobry wzrost biznesu.

Problemów dzisiejszego świata nie rozwiąże się licząc na bezinteresowną filantropię. Aby firmy chciały poważnie zaangażować się w ratowanie planety muszą zobaczyć, że ma to realny pozytywny wpływ na ich biznes. Onet stawia na nowy rodzaj inicjatyw, które łączą realizację celów społecznych i biznesowych. Akcja „Niech żyje Planeta” udowodniła, że można łączyć Purpose z Profit – zmieniać świat na lepsze i jednocześnie dbać o dobry wzrost biznesu. Zdefiniowanie pola wspólnych korzyści (biznesowych, społecznych i brandowych) pozwoliło na przeprowadzenie najefektywniejszej w historii działań marketingowych Onetu akcji – przyciągnąć partnerów, rozkochać na nowo użytkowników i dołożyć swój ślad do walki o naszą planetę.

BIO: