Ewa Schreiber


Ringier Axel Springer Polska


Head of Strategic Project Management

Tytuł wystąpienia: Dlaczego po 14 latach tworzenia Content Marketingu po stronie wydawcy radzę Wam rzucić wszystko i jechać w Bieszczady? (Albo posłuchać nas i robić to dobrze już teraz).

Najlepsze historie to te opowiadane wieczorem przy ognisku i dźwiękach gitary. W dobrze znanym towarzystwie, które chętnie razem z tobą dołoży do ognia, a po wszystkim pójdzie ratować rysie. Tego właśnie nauczyło nas tworzenie content marketingu po stronie wydawcy. Jak udaje nam się wyczarować bieszczadzki storytelling nawet na Domaniewskiej? Czym zastąpiliśmy gitarę? I dlaczego 40 milionów Polaków tak lubi nas słuchać? Zapraszamy po odpowiedzi.

BIO:

Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych projektów związanych z mediami cyfrowymi i tradycyjnymi. Praca po stronie największych grup mediowych w Polsce. Od 2013 związana z Ringier Axel Springer Polska, początkowo jako Strategic Project Manager i Crossmedia Strategy Manager. Wcześniej pracowała w Grupie RMF, gdzie realizowała oferty crossmediowe łączące prasę, internet i radio. Ekspert w temacie Content Marketingu – prowadziła gościnnie wykłady na Uniwersytecie Warszawskim, w ramach branży mediowej prowadzi eksperckie wykłady, szkolenia i webinary z zakresu tworzenia komunikacji marketingowych i badań.