Grzegorz Miecznikowski


grzegorzmiecznikowski.pl


#ZnanyEkspert

Tytuł wystąpienia: Social Selling globalnie. 6 kroków do pozyskiwania klientów B2B z zagranicy?

Apetyt rośnie w miarę jedzenia i chrapka na globalny debiut albo eksport towarów stały się czymś, co wielu przedsiębiorców ma w planach. Jakie kroki podjąć, by ekspansja okazała się sukcesem i czego unikać, by nie spotkało nas bolesne rozczarowanie?

Z pewnością nie wystarczą dobre chęci i duże zasoby optymizmu. Aby wyjść ze swoją usługą lub produktami na rynki zagraniczne, trzeba dobrze się do tego kroku przygotować, zwłaszcza jeśli chodzi o sprzedaż. Ale tutaj z pomocą przychodzi LinkedIn, który jest dla Ciebie bazą prawie 800 mln biznesowych kontaktów, dostępnych 24/7 dni w tygodniu. Jak robić globalnie social selling i jak w 6 krokach pozyskać pierwszych zagranicznych klientów? O tym opowiem w czasie prezentacji na GMC już 8 września.

BIO:

Współpracowałem z wieloma firmami z branży FMCG, healthcare, e-commerce, sportowej, IT i nowe technologie, dla których tworzyłem strategie sprzedażowe oraz plany komunikacji B2B w mediach tradycyjnych, internetowych i społecznościowych. Wcześniej współpracowałem m.in.ze start-upem Prowly, gdzie zajmowałem się pozyskiwaniem i utrzymywaniem relacji z klientami, tworzeniem treści oraz odpowiadałem za program webinarów, w czasie których przeszkoliłem ponad 1000 osób zainteresowanych nowymi technologami i trendami w komunikacji, marketingu i PR. Byłem związany także z globalną agencją LEWIS PR.
Dysponuję także bogatym doświadczeniem dziennikarskim, które zdobywałem w Gazecie Wyborczej, Polsce The Times oraz portalu Gazeta.pl.

Prelegowałem i szkoliłem w Polsce i za granicą na takich wydarzeniach
jak.: V4 Digital Day, Startup Bootcamp, Startup Digest, Innovation Lab, Idea Hub, Wolves Summit, Innovation AD, Idea Hub, Marketing Meeting Łódź, Czwartkowe Spotkania Social Media, Komu Komunikacja, PR bez Krawatów, Wykładzina, Jungle Web Łódź. Jestem także mentorem biznesowym, m.in. w serwisie Lifetramp. W 2015 roku zostałem uznany za jedną ze stu najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej. Łącznie przeszkoliłem już ponad 8000 osób ze sprzedaży i marketingu.

Na co dzień jestem CEO agencji S Words, w której zajmuje się tworzeniem strategii i pilnowaniem, żeby klienci byli usatysfakcjonowani, a podjęte przez agencję działania przynosiły im policzalne efekty wizerunkowe i sprzedażowe. Założyłem ją w 2014 roku i była wtedy to pierwsza na polskim rynku agencja integrującą sprzedaż i marketing. W ofercie agencji znajdują się teraz także konsultacje, business development, szkolenia, audyt strategii marketingowej i sprzedażowej oraz jej optymalizacja. Moje działania to także marketing LGBT, marketing to foreigners czy PR Concierge.

Studiowałem Filologię Ukraińską na Uniwersytecie Warszawskim. Z marketingiem i sprzedażą związany jestem od prawie dekady. Mieszkałem i pracowałem m.in. w Kijowie i Brukseli. Jestem aktywistą LGBT+ oraz tenorem w chórze Voces Gaudii.