Grzegorz Miecznikowski


S Words


CEO, LinkedIn Hacker, szkoleniowiec, bloger

Tytuł wystąpienia: Reklama na LinkedIn - robisz to źle. Jak myśleć o niej nie tylko technicznie ale i strategicznie, żeby osiągać zamierzone efekty.

Ile razy słyszałeś, że reklama na LinkedIn jest droga, nieskuteczna i łatwo przepalić budżet? Pewnie wiele razy, bo jest to pokutujący stereotyp wśród polskich marketerów. Reklama na LinkedIn to dobry wybór.
Być może LinkedIn wcale nie jest najbardziej „seksi” portalem społecznościowym, ale jest jednak nieoceniony w komunikacji B2B i wsparciu sprzedaży na wszystkich jej etapach. Inwestując nawet drobne kwoty w reklamę, jesteśmy w stanie nie tylko podnieść świadomość marki, ale także dotrzeć bezpośrednio do naszych potencjalnych klientów i pozyskiwać nowe leady sprzedażowe. Ale trzeba to robić z głową i myśleć o tym nie tylko technicznie, ale przede wszystkim strategicznie. Jak to zrobić? Dowiesz się tego z mojej prezentacji w czasie Golden Marketing Conference.

BIO:

Współpracował z wieloma firmami z branży FMCG, healthcare, e-commerce, sportowej, IT i nowe technologie, dla których tworzył strategie sprzedażowe oraz plany komunikacji B2B w mediach tradycyjnych, internetowych i społecznościowych. Wcześniej współpracował m.in. ze start-upem Prowly, gdzie zajmował się pozyskiwaniem i utrzymywaniem relacji z klientami, tworzeniem treści oraz odpowiadał za program webinarów, w czasie których przeszkolił ponad 1000 osób zainteresowanych nowymi technologami i trendami w komunikacji, marketingu i PR. Był związany także z globalną agencją LEWIS PR.
Dysponuje także bogatym doświadczeniem dziennikarskim, które zdobywał w Gazecie Wyborczej, Polsce The Times oraz portalu Gazeta.pl.

Prelegował i szkolił w Polsce i za granicą na takich wydarzeniach jak.: V4 Digital Day, Startup Bootcamp, Startup Digest, Innovation Lab, Idea Hub, Wolves Summit, Innovation AD, Idea Hub, Marketing Meeting Łódź, Czwartkowe Spotkania Social Media, Komu Komunikacja, PR bez Krawatów, Wykładzina, Jungle Web Łódź. Jest także mentorem biznesowym, m.in. w serwisie Lifetramp. W 2015 roku został uznany za jedną ze stu najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej. Łącznie przeszkolił już ponad 8000 osób ze sprzedaży i marketingu.

Na co dzień jest CEO agencji S Words, w której zajmuje się tworzeniem strategii i pilnowaniem, żeby klienci byli usatysfakcjonowani, a podjęte przez agencję działania przynosiły im policzalne efekty wizerunkowe i sprzedażowe. Założył ją w 2014 roku i była wtedy to pierwsza na polskim rynku agencja integrującą sprzedaż i marketing. W ofercie agencji znajdują się teraz także konsultacje, business development, szkolenia, audyt strategii marketingowej i sprzedażowej oraz jej optymalizacja. Jego działania to także marketing LGBT, marketing to foreigners czy PR Concierge.

Studiował Filologię Ukraińską na Uniwersytecie Warszawskim. Z marketingiem i sprzedażą związany jest od prawie dekady. Mieszkał i pracował m.in. w Kijowie i Brukseli. Jest aktywistą LGBT+ oraz tenorem w chórze Voces Gaudii.