Jagoda Prętnicka


SentiOne


Head of PR & Comm CEE

Tytuł wystąpienia: Obsługa klienta w sieci czyli sprzedaż i marketing!

Od czasu pojawienia się mediów społecznościowych nastąpiła bardzo istotna zmiana w sposobie, w jaki marki rozmawiają, sprzedają i współpracują z klientami. Kolejną rewolucję przyniosła sztuczna inteligencja, a wraz z nią boty. Tymczasem od obsługi przed, w trakcie i posprzedażowej, zależne jest wszystko, co zadzieje się z portfelem klienta. Obsługa klienta w mediach społecznościowych oznacza nie tylko odpisywanie na pytania, które zadają klienci, ale reagowanie na różne pojawiające się komentarze czy wiadomości prywatne. Czy warto automatyzować proces obsługi w sieci? Gdzie w tej historii miejsce na chatboty?

BIO:

Od pięciu lat odpowiada za działania komunikacyjne oraz zespół promujący monitoring internetu. Pasjonują ją prawidłowości i niekonwencjonalne zastosowania narzędzi do analizy wypowiedzi internautów. W liczbach szuka odpowiedzi i wskazówek do optymalizowania działań marketingowych i sprzedażowych. Doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych i public relations, takich jak People Group, Headlines Porter Novelli oraz Edelman Polska. Pracowała dla marek takich jak Coca-Cola, Microsoft, LG Polska oraz Wincanton dla których współplanowała i realizowowała strategie komunikacyjne