Janina Bąk


JaninaDaily.com


blogerka, autorka bestsellerowej książki,

Tytuł wystąpienia: Co metodologia ma wspólnego z majonezem? O tym, jak przeprowadzać badania konsumenckie, które sprzedają

W 2017 roku firma Deloitte przeprowadziła badanie, z którego wynika, że dane zastane, z których tak często korzystamy w swoich analizach, są w 2/3 przypadków trafne jedynie w 50%. W 1/3 przypadków – maksymalnie w 25%. Co więc zrobić, gdy dane do których mamy dostęp są nienajlepszej jakości? Przeprowadzić własne badania konsumenckie! W tej prezentacji opowiem o tym, w jaki sposób pozyskiwać dane o swoich klientach w szybki, tani i rzetelny sposób. I w jaki sposób przekuć te dane w działanie i zysk.

BIO:

Od sześciu lat – komendant komedii w Janinadaily.com – najmilsza strona internetu. Patryk Vega statystyki na kanale YT „Statystycznie rzecz biorąc”. Panga biznesu w Janina Daily spółka z żadną odpowiedzialnością. Posiada następujące osiągnięcia życiowe:
1. Jej książka „Statystycznie rzecz biorąc. Czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby zdobyć Nobla” (KUP JĄ!!!) w rok sprzedała się w liczbie 100000 egzemplarzy i przebiła w topce Empiku wszystkie części sagi erotycznej Blanki Lipińskiej, co technicznie rzecz biorąc czyni z niej Blankę Lipińską statystyki.
2. Wyplotła kiedyś koszyków z kabanosów na FB Lajwie, a 85000 osób to obejrzało, co jest ostateczną odpowiedzią na pytanie jej mamy: „Janina, a co ty będziesz robić po tym doktoracie?”
3. Nagrania z wykładów o statystyce, który wygłosiła na TEDx Koszalin i TEDx Katowice mają ponad 110 000 wyświetleń każde. To pierwsze było przez moment popularniejsze niż wideo Zenka Martyniuka.
4. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji.

Uważa, że poprzeczkę w życiu należy sobie zawsze zawieszać wysoko, bo wtedy przechodząc pod nią nie trzeba się schylać.