Jarosław Żubka


Warta Poznań


Dyrektor ds. marketingu i komunikacji

Tytuł wystąpienia: Marketing WARTOści a tradycyjny sponsoring sportu, czyli gdzie tkwią rezerwy dla firm i marek.

W ramach wystąpienia zostanie rzucone nowe światło na funkcjonowanie relacji biznes – sport w obszarze sponsoringu sportowego. Pracując z różnymi podmiotami sportowymi, jak i biznesowymi prelegent doświadczył, że takie współprace sprowadzają się do sprzedaży powierzchni reklamowych, które przeliczane są przez instytucje badawcze na tzw. „ekwiwalent reklamowy”. Potencjał tzw. „masy reklamowej” w organizacjach jest wyczerpywalny, natomiast emocjonalny jest niemal nieograniczony. Klub sportowy jako podmiot agregujący inicjatywy społeczne oraz rosnąca rola CSR w modelowaniu organizacji sportowej, wynoszącej firmy i marki na inny jakościowo poziom… o tym opowie na przykładzie Warty Poznań i kilku wyrazistych benchmarków. #WARTOposłuchać.

BIO:

Entuzjasta sportu pod różną postacią – praktyczną, teoretyczną, społeczną, marketingową.
Od 2009 roku zaangażowany w projekty na styku biznesu i sportu.
W ramach KIWIGROUP współpracował z takimi sportowymi (i nie tylko sportowymi) markami jak
Lech Poznań, koszykarski Śląsk Wrocław, Ekstraklasa SA, Speedway Ekstraliga, PGNiG Superliga.
Ponadto obsługa marketingowa związków sportowych – Polski Związek Piłki Nożnej, Polski Związek Koszykówki, Polski Związek Piłki Siatkowej, Polski Związek Tenisowy, Związek Piłki Ręcznej w Polsce.

Aktualnie dyrektor ds. marketingu i komunikacja w klubie piłkarskim Warta Poznań.
Realizuje także projekty marketingowe na rzecz organizacji zajmujących się sportem osób z niepełnosprawnościami.