Joanna Kwiatkowska


KUBOTA S.A.


Co-Founder | Head of E-commerce

Tytuł wystąpienia: Kubota to nie klapki, to styl życia”, czyli budowanie niekonwencjonalnej strategii marketingowo-sprzedażowej.

Slogan „Kubota to nie klapki, to styl życia” przyświeca zespołowi wszystkich płaszczyznach kształtowania marki oraz działań marketingowo-sprzedażowych. Nie jest to sztucznie stworzony frazes. Powiedzenie zostało wymyślone wiele lat temu przez internetową społeczność fanów Kuboty i idealnie przekazuje wartości, które marka reprezentuje: poczucie humoru, autorefleksję i radość. Atrybuty te wsparte determinacją w realizowaniu celów strategicznych napędzają markę do rozwoju i budowania pozycji w branży odzieżowo-obuwniczej.

BIO:

Od 2018 r. Co-founder, Head of Ecommerce & CTO w Kubota S.A.: kompleksowe zarządzanie kanałami sprzedaży online marki Kubota oraz zespołem e-Commerce, administracja IT, budżetowanie, planowanie i wdrażanie strategicznych planów rozwojowych.
Od 2013 r. współautorka ponad 10 projektów R&D (informatycznych oraz filmowo-informatycznych) o wartości prawie 50 mln zł dofinansowanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz Regionalnych Programów Operacyjnych.
Współuczestniczyła w projektach R&D (głównie z zakresu wytwarzania instalacji pilotażowych/demonstracyjnych) o wartości 40 mln zł.