Katarzyna Choynowska


Wavemaker


Media Partnerships Director

Tytuł wystąpienia: TAM GDZIE MARKA SPOTYKA TREŚCI – czyli o branded content

W dobie przesytu i wręcz unikania tradycyjnej reklamy coraz istotniejszym narzędziem komunikacji marketingowej staje się sprytne łączenie marek z treściami interesującymi konsumenta. Tworzenie skutecznych strategii branded content jest w praktyce marketingowej umiejętnością o coraz większej wadze. Ale jak do tego podejść w sytuacji nadmiaru treści, programów, scenariuszy, formatów i platform? Jak stworzyć rozwiązanie, które zaangażuje konsumenta i zmieni jego przyzwyczajenia zakupowe? Jakie są warunki sukcesu dla rozwiązań branded content?
Na te i inne pytania odpowiem posiłkując się różnymi przykładami strategii branded content z polskiego rynku.

BIO:

Od ponad 10 lat w domu mediowym Wavemaker odpowiada za niestandardową współpracę z mediami, sponsoring i obszar influencer marketingu. Strategiczne i analityczne podejście do projektów łączy w codziennej pracy z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w mediach, agencjach reklamowych i domach produkcyjnych. Wkręcona w sztukę lokowania marek na dużym i małym ekranie.