Krzysztof Marzec


DevaGroup


CEO

Tytuł wystąpienia: Narzędzia Google dla E-commerce = większa sprzedaż

Jeśli korzystasz z Google Ads bez znajomości systemu istnieje spora szansa, że przepalasz część budżetu. Dodatkowo jeśli myślisz, że Google samo doceni Twoją stronę i umieści ją wysoko w wynikach wyszukiwania możesz mocno się rozczarować i tracisz ogromny potencjał ruchu. Przybliżę Ci najlepsze praktyki, inspiracje i nietypowe działania, które wraz z wykorzystaniem Google Analytics pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż bez podnoszenia budżetu.

BIO:

CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google. Autor dwóch książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji, zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności w tym pierwsze miejsce na Ads & Analytics Day na I love Marketing 2020 – największej branżowej konferencji w Polsce. Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer.