Łukasz Dębski


Socjomania


Digital Marketing Lead

Tytuł wystąpienia: Company Page na LinkedIn - co zrobić, żeby strona nie tylko miała kilka tysięcy obserwujących ale także zaangażować ich do działania?

Każdy w około mówił Wam, żeby stworzyć Company Page na LinkedIn? Ale jak to ma wyglądać?
Zaczynamy od zera! Do kogo będziemy pisać? Kto będzie się angażował pod naszymi wpisami?
Zastanówmy się, jak działać! Jak zachęcić użytkowników do aktywności, co pisać i w jakim tonie.
Sprawdźmy!

BIO:

Z social media związany od 12 lat. Początkowo w agencji 121PR, gdzie tworzył komunikację dla marek na forach internetowych, blogach, mikroblogach oraz Facebooku. Następnie przeszedł do Socializer (obecnie część Isobar Polska), gdzie zajmował się tworzeniem strategii dla marek na Facebooku a także współpracą z influencerami.

Realizował projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Peugeot Polska, Fiat Polska, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Łódzki, Politechnika Łódzka, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wyższe Szkoły Bankowe, Danone, TVP Sport, DHL, Velux, PKiN w Warszawie, Murapol, Chromadruk, Orange Integrated Solutions, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, CCC, Altar, Bosch, HRS, PGE Skra Bełchatów.

W Socjomanii odpowiedzialny za szkolenia z serwisów społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn oraz Slideshare) a także za tworzenie strategii obecności firm w tych kanałach. Jest autorem bloga o mediach społecznościowych: infosocialmedia.pl.