Łukasz Sokołowski


Citi Handlowy


Digital Brand Manager

Tytuł wystąpienia: MonsterTruck czy Bolid F1? Skala czy precyzja? – jak budować kontekstową komunikację na masową skalę.

Jak budować komunikację marketingową, która jest zindywidualizowana a jednocześnie masowa? Jak reagować na intencje klientów w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem reklam video, jednocześnie ograniczając koszty produkcji? Jak wybrać właściwy benefit dla klienta, kiedy ma się ich do dyspozycji kilkaset? I jak w tym wszystkim zaprezentować wymagający produkt?
O pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie kampanii wykorzystującej narzędzie YouTube Director Mix  – key learnings na dużych, soczystych liczbach – po raz pierwszy na GMC Poznań 2020.

BIO:

Digital Brand Manager w Citi Handlowy odpowiedzialny za obszar Social Media oraz kampanii strategicznych. Od ponad 9 lat realizuje działania reklamowe w świecie digital marketingu zbierając doświadczenie po stronie agencji jak i klienta.