Magdalena Sprawka


Whites


Influencer Marketing Specialist

Tytuł wystąpienia: Influencer marketing w promocji nietypowych usług na rynkach zagranicznych

W ostatnich latach jeszcze ważniejsza niż kiedykolwiek staje się autentyczność — autentyczność w komunikacji, kampaniach, oraz działaniach realizowanych w przestrzeni online. Obecnie nie liczy się tylko działalność i komunikacja internetowa, lub tylko działalność w świecie namacalnym — istotna jest synergia tych dwóch światów, ich współdziałanie i wzajemne wsparcie.
Zarówno twórcy, jak i marki stanęły przed wyzwaniem, jak komunikować w sieci swoje rozwiązania w sposób, który nie tylko umożliwi transparentne przekazywanie informacji o produkcie czy usłudze, ale także zapewni autentyczność.
Influencer Marketing to odpowiedź na wyzwania, jakie stawiane są przed markami. Zrozumienie potrzeb brandu, umiejętny dobór twórców, planowanie i szczegółowa realizacja kampanii, ale przede wszystkim zaufanie na linii Klient — Agencja — Twórca to klucze do sukcesu.

BIO:

Ma ponad czteroletnie doświadczenie w obszarze komunikacji marek w sieci, organizacji wydarzeń i działaniach promocyjnych. Odpowiedzialna za strategię działań z influencerami i koordynowanie prac redakcji.
Pracowała dla takich klientów jak PAYBACK, Żywiec Zdrój, Runmageddon, IRONMAN i WSB.

Whites to wiodąca agencja digital marketingu w Polsce i jedna ze 100 najszybciej rozwijających się agencji na świecie w 2020 według Adweek. Kompleksowo wspiera klientów w strategicznych obszarach: data-driven SEO, content marketingu, social media, performance & growth marketingu, marketing automation i wielu innych. Jest partnerem największych firm na rynku krajowym i globalnym.