Magdalena Szmidt


MOSQI.TO


Head

Tytuł wystąpienia: “Po prostu stranger e-learnings 😛” Jak mówić o prostym języku w digitalu?

Będzie o tym, jak udało się z komunikacji wewnętrznej banku wskoczyć do globalnej sieci.
Podpowiemy też, jak opowiadaliśmy o języku polskim zupełnie nie po polsku i jak przekonać międzynarodowe jury Digital Communication Award 2019, że to projekt na nagrodę.

BIO:

Od 2001 związana z działem marketingu mBanku, od 2004 w zespole e-commerce CentralWings.
Od 2005 w MOSQI.TO. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała za granicą: w Portugalii (Jeronimo Martins) oraz w Brazylii (SPR Administradora). Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego oraz podyplomowych studiów w SGH.
Podobnie jak cały zespół MOSQI.TO więcej robi niż mówi. Sternik jachtowy. Ma za sobą kilka wypraw morskich oraz lądowych. „Najcieplej” wspomina te po oceanie Arktycznym i Morzu Barentsa. Prywatnie unika nadmiernego „usieciowienia”.