Marcin Świejkowski


Ringier Axel Springer Polska


Senior Strategy Planner

Tytuł wystąpienia: Dlaczego po 14 latach tworzenia Content Marketingu po stronie wydawcy radzę Wam rzucić wszystko i jechać w Bieszczady? (Albo posłuchać nas i robić to dobrze już teraz).

Najlepsze historie to te opowiadane wieczorem przy ognisku i dźwiękach gitary. W dobrze znanym towarzystwie, które chętnie razem z tobą dołoży do ognia, a po wszystkim pójdzie ratować rysie. Tego właśnie nauczyło nas tworzenie content marketingu po stronie wydawcy. Jak udaje nam się wyczarować bieszczadzki storytelling nawet na Domaniewskiej? Czym zastąpiliśmy gitarę? I dlaczego 40 milionów Polaków tak lubi nas słuchać? Zapraszamy po odpowiedzi.

BIO:

Odpowiedzialny za budowanie strategii reklamowych opartych o content marketing i rekomendowanie niestandardowych rozwiązań mediowych. Projektuje kampanie w duchu purpose wspierając marki w komunikacji zrównoważonego rozwoju w sposób ciekawy i dystynktywny. Wcześniej związany z Fabryką Komunikacji Społecznej, gdzie tworzył kampanie społeczne dla ministerstw i organizacji pozarządowych. Laureat konkursu dziennikarskiego „Pióro Odpowiedzialności” organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.