Marek Gonsior


Doradca marki, Niezależny konsultant

Tytuł wystąpienia: Nie idźcie w CX. Jesteście tam od dawna

Wiele organizacji podchodzi do doświadczenia klienta jak do swego rodzaju nowości, jakby w czasach wcześniejszych kontakty z markami nie dawały klientom żadnych doświadczeń. Prezentacja o tym, dlaczego warto zmienić swoje nastawienie, przestać podchodzić do CX jak do kolejnego modnego słowa i zacząć zarządzać doświadczeniem klienta, zanim zostaniemy daleko w tyle za konkurencją.

BIO:

Od 17 lat w branży marketingowej. Doświadczenie zdobywał w działach marketingu, sprzedaży oraz w zarządach organizacji. Prawie 7 lat był związany z Agata SA, gdzie był odpowiedzialny między innymi za całościową zmianę i implementację strategii marketingowej, co miało bezpośrednie przełożenie na głębokie zmiany w świadomości i postrzeganiu marki oraz wyniki spółki. Za rebranding salonów Agata został doceniony m.in. tytułem Dyrektora Marketingu Roku oraz nagrodą w kategorii “Wysoka efektywność – Sales & Marketing Director” w tym samym konkursie. Był pomysłodawcą oraz prezesem fundacji „I jesteś w domu” działającej na rzecz najbardziej potrzebujących. Jest prelegentem prestiżowych konferencji branżowych (m.in. I Love Marketing, Marketing Progress, Video Wars, Golden Marketing Conference) i autorem tekstów z zakresu brandingu. Dzisiaj dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem: współpracuje z decydentami, zarządami i właścicielami spółek, działami marketingu, indywidualnymi przedsiębiorcami oraz agencjami reklamowymi, oferując profesjonalne usługi doradztwa z zakresu szeroko rozumianego marketingu i sprzedaży.