Marta Burchard


ToBilet.pl / r360 oraz 90layers


Digital Specialist oraz co-founder i Performance Marketingowiec

Tytuł wystąpienia: Powracający klient „cytryną” w customersowej lemoniadzie

✅ Wykład – Mapowanie podróży klienta przez Facebook Ads.

Praktyczna sprzedaż w internecie i ustawienie techniczne reklam to ważne zadanie, ale czy jedyne? Bez wyraźnej strategii, a następnie analizy tego co działa, nie możemy liczyć na trwałe rezultaty. Pozwólcie, że wezmę was w podróż po ścieżce klienta i pokażę ile pożytku można wynieść z dobrze zmapowanych interakcji, punktów styku i doświadczeń ,aby w następnej kolejności tworzyć efektywne kampanie reklamowe za pośrednictwem Facebook Ads.

✅ Warsztat – Projektowanie reklamowego SoMe Customer Journey Twojego biznesu.

Dowiesz się jak zaprojektować kilka wariantów śledzenia klienta poprzez wszystkie doświadczenia związane z Twoją marką w social media – przed, w trakcie i po zakupach nawet dla najbardziej specyficznej branży. Razem będziemy analizować, układać i tworzyć procesy na podstawie poszczególnych punktów styku i tworzyć kampanie ze względu na ich kolejność. Przejdziemy przez stworzenie grup niestandardowych, będziemy zbierać niezdecydowanych klientów, targetować po grupach na Facebooku i konkurencji, a także crossować działania promocyjne z różnych źródeł. Po moim warsztacie żaden klient nie ucieknie Ci z lejka sprzedażowego!

BIO:

Uzależniona od reklamy digital i social media marketingu. Na co dzień współzałożycielka i Performance Marketingowiec w agencji 90layers, a także sprawca działań marketingowych w bileterii ToBilet.pl i agencji interaktywnej r360 należącej do grupy mtp. Twórcza entuzjastka personalizacji reklam, stale poszukująca nowych rozwiązań. Od 4 lat obala mit, że Facebook nie sprzedaje. Zadaniowiec nastawiony na analizę i realizację celów.