Paulina Mazur


Paulinamazur.com


Konsultantka HR, Propagatorka Odpowiedzialnego Employer Brandingu

Tytuł wystąpienia: Wiarygodny Employer Branding: Co musisz zrobić, aby kandydaci uwierzyli, że Twoja marka pracodawcy jest atrakcyjna?

Czym można zastąpić kampanie reklamowe pracodawców? Co najskuteczniej przyciąga kandydatów do firm? Co sprawia, że aplikują i są zainteresowani zmianą pracy?
Rok 2020 był rokiem rewolucji w employer brandingu, czasem weryfikacji obiecywanej przez pracodawców „przyjaznej atmosfery”, „możliwości rozwoju”, deklarowanych wartości zaufania, partnerstwa i współpracy.
Dla połowy firm ten rok oznaczał zatrzymanie budżetów na EB. Ale opinie o pracodawcach wcale nie ustały, wprost przeciwnie, Gowork chwalił się, że było ich trzykrotnie więcej. Pomimo trudnych warunków rynkowych i niepopularnych decyzji podejmowanych przez pracodawców, wiele marek umocniło swoją atrakcyjność. Opowiem Wam o tym jak im się to udało. Zdradzę Wam, jak można zbudować mocną markę pracodawcy, nawet jeśli nie mamy mocnych budżetów.

BIO:

Konsultantka HR, propagatorka odpowiedzialnego Employer brandingu, ekspertka ds. pokoleń, blogerka i prelegentka.
Doradza pracodawcom jak budować dobre relacje z pracownikami i kandydatami. Zajmuje się m.in. obszarem candidate experience, employee experience, employee advocacy. Szkoli pracowników, menedżerów i liderów z personal brandingu na LinkedIn. Organizuje wydarzenia i warsztaty (off-line i on-line) łączące różne pokolenia w miejscu pracy.
Wcześniej, przez 15 lat w firmie doradztwa personalnego BIGRAM, członek zarządu i koordynator ogólnopolskiego konkursu GMC Poland oraz lider międzynarodowej inicjatywy Enactus w Polsce.
Autorka studiów podyplomowych employer branding w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, członek rady programowej konkursu Dream Employer, prelegentka na konferencjach I love Marketing, LinkedinLocal, HRarena, EBshow, Sales Angels.
Prowadzi bloga na www.paulinamazur.com