Paweł Grabowski


Żabka Polska


Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych

Tytuł wystąpienia: Phydigital in action – autonomiczny Żappka Store

Placówka dostępna 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu, bez kas i bez kolejek, dzięki której możliwe jest zrobienie szybkich zakupów o dowolnej porze dnia czy nocy? Taka jest łącząca światy offline i online Żappka Store – nowa wartość na rynku i uzupełnienie dotychczasowej oferty sieci sklepów Żabka. To koncept oparty na najnowszych technologiach, takich jak zaawansowane modele przetwarzania obrazu przy wykorzystaniu algorytmów AI do obsługi klienta oraz inteligentne rozwiązania do zarządzania zasilaniem, bezpieczeństwem i dostępnością sklepu. Pierwsza Żappka Store działa na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

BIO:

Praca w obszarze nowoczesnych technologii, sztucznej inteligencji, zarządzania oraz kreowania „od zera” nowych przedsięwzięć – to jego codzienność od wielu lat. W ramach Inkubatora Biznesu Żabka Future odpowiada za strategię komercjalizacji konceptu sklepów autonomicznych, ich ekonomię oraz doświadczenia klienckie. Na swojej drodze zawodowej współpracował z globalnymi klientami nad transformacjami w kierunku ekonomii opartej na platformach technologicznych, tworzeniu strategii opartych na danych i ominchannelowym podejściu do obsługi klienta. Doskonale wie także, czym jest biznes z perspektywy przedsiębiorcy – założył, wyskalował i sprzedał software house specjalizujący się w analityce i Big Data.
Poza pracą jego wielką pasją jest nauka. Uwielbia poszerzać swoją wiedzę i dzielić się nią ze swoimi studentami na Politechnice Warszawskiej, której jest wykładowcą. Jego hobby to podróże, najchętniej tam, gdzie jest dobra kuchnia i wino. Miłośnik literatury science fiction, z której czerpie inspiracje do rozwoju biznesu i technologii.