Paweł Tkaczyk


Midea


Strateg marki

Tytuł wystąpienia: Trendy w strategiach komunikacji marki. O czym mówić, żeby wyróżnić się na rynku w 2022 i później?

Komunikacja wartości to megatrend, który obserwujemy wśród marek od dawna. Marki „nijakie” rosną wolniej od tych, które zabierają głos w sprawach ważnych. Ale czy zawsze warto? Czy są inne trendy, które warto obserwować i włączyć do swojej komunikacji?

BIO:

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie