Przemysław Modrzewski


Google Polska


Principal Data & Analytics Lead

Tytuł wystąpienia: Jak budować przewagę konkurencyjną z wykorzystaniem marketingu w erze doskonałej konkurencji

Internet sprawił, że konsumenci stali się prosumentami, a konkurencja osiągnęła poziom niespotykany i bliski doskonałej globalnej konkurencji.
Do tego gracze na wszystkich rynkach świata mają dostęp do tych samych technologii marketingowych i platform pozyskiwania klientów. Czy w takich warunkach da się jeszcze budować przewagę konkurencyjną w oparciu o działania marketingowe i prowadzić efektywną ekspansję na nowe rynki? Tak. Da się! Ale trzeba zmienić całkowicie swoje podejście nie tylko do tworzenia strategii marketingowych, ale też prowadzenia całego biznesu. Przemek Modrzewski, w oparciu o doświadczenia najbardziej obiecująych startupów z rynków CEE, przedstawi najlepsze praktyki podejścia do prowadzenia działań marketingowych w erze rządów konsumenta i coraz szerzej wykorzystywanych technologii Machine Learning i AI.

BIO:

W branży marketingowej rozpoczął przygodę w 2005 r. Od 2011 r. dołączył do programu szkoleniowego Google i został jednym z pierwszych oficjalnych szkoleniowców Google AdWords w Polsce i jednym z dwóch oficjalnych szkoleniowców Google Analytics.

Obecnie pracuje w firmie Google jako Principal Data & Analytics Lead w zespole SEED (Startups & Export Development).

Współorganizuje szkołę Marketing Masters, która ma za zadanie przygotowywać specjalistów do pracy w branży Digital Marketingu.

Od 2009 r. współorganizował jedną z najważniejszych konferencji w branży marketingu internetowego – SEMcamp. Odbyło się łącznie 25 edycji przez kolejne 9 lat.