Sonia Oczadły


Whites


Senior Account Manager

Tytuł wystąpienia: Influencer marketing w promocji nietypowych usług na rynkach zagranicznych

W ostatnich latach jeszcze ważniejsza niż kiedykolwiek staje się autentyczność — autentyczność w komunikacji, kampaniach, oraz działaniach realizowanych w przestrzeni online. Obecnie nie liczy się tylko działalność i komunikacja internetowa, lub tylko działalność w świecie namacalnym — istotna jest synergia tych dwóch światów, ich współdziałanie i wzajemne wsparcie.
Zarówno twórcy, jak i marki stanęły przed wyzwaniem, jak komunikować w sieci swoje rozwiązania w sposób, który nie tylko umożliwi transparentne przekazywanie informacji o produkcie czy usłudze, ale także zapewni autentyczność.
Influencer Marketing to odpowiedź na wyzwania, jakie stawiane są przed markami. Zrozumienie potrzeb brandu, umiejętny dobór twórców, planowanie i szczegółowa realizacja kampanii, ale przede wszystkim zaufanie na linii Klient — Agencja — Twórca to klucze do sukcesu.

BIO:

Posiada ponad 6-letnie doświadczenie w procesach obsługi, pozyskiwania i utrzymania Klientów biznesowych. Odpowiedzialna za koordynację i egzekucję działań w obszarze szeroko pojętego digital marketingu.Pracowała z takimi Klientami jak Medicover, Red Bull, Tefal, KRUPS, Cetaphil, Wyższe Szkoły Bankowe.