Tomasz Grzemski


Macopedia


CEO i Co-Founder

Tytuł wystąpienia: Czym jest PIM i dlaczego przekłada się na konwersje w eCommerce?

Dynamiczny rozwój branży eCommerce ukształtował nowe postawy zakupowe. Konsumenci coraz częściej decydują się na zakupy on-line. Wraz z rosnącą świadomością klientów wzrastają ich oczekiwania. W walce o klienta wygrywają Ci, którzy dostarczają kompleksowych informacji o proponowanych produktach
i ułatwią znalezienie najbardziej dopasowanej oferty. Efektywne zarządzanie informacją produktową stało się kluczowym kierunkiem w rozwoju branży eCommerce. O tym dlaczego wdrożenie PIM (Product Information Management) w sklepie on-line to już konieczność opowie Tomasz Grzemski, CEO firmy Macopedia.

Podczas prelekcji dowiesz się m.in.:
✔ czym jest PIM i jakie problemy rozwiązuje
✔ jakie są jego główne zalety
✔ jak krok po kroku wdrożyć PIM w Twoim eCommercie

BIO:

CEO firmy Macopedia oraz Członek Zarządu Family Business Network Poland. Ekspert od wdrożeń systemów PIM, analityki biznesowej oraz rozwiązań eCommerce, Web, WMS i ERP. Od ponad 12 lat wspiera klientów w procesie cyfrowej transformacji i rozwija zaawansowane produkty cyfrowe dla przedsiębiorstw. Pasjonat nowych technologii, skuteczny przedsiębiorca oraz entuzjasta Business Agile.

Macopedia to firma technologiczna dostarczająca rozwiązania od eCommerce po magazynowanie. W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów dostarczamy dedykowane rozwiązania biznesowe oparte o Magento, Sylius, TYPO3 (CMS), Progressive Web Applications (PWA), Akeneo (PIM), Odoo (CRM / ERP). Tak szeroki zakres usług sprawia, że jesteśmy wyjątkowym partnerem dla liderów różnych branż. Robimy znacznie więcej niż oczekują nasi klienci. Nasz zespół to ponad 70 specjalistów, aktywnych członków społeczności open-source, którzy dogłębnie analizują wizję klientów. Jesteśmy świadkami, jak nowe technologie umożliwiają naszym klientom, takim jak Raben, Pearson, Macmillan Education czy Benefit Systems, osiąganie najbardziej ambitnych celów i wyprzedzanie trendów pojawiających się w ich otoczeniu konkurencyjnym.