Wojciech Grzegorzyca


Gameset


Communications Specialist

Tytuł wystąpienia: Marketing esportowy - szansa dla każdej marki?

Esport jest stosunkowo młodą branżą, która dynamicznie się rozwija. Przychody z tego sektora w 2021 roku mają przekroczyć miliard dolarów, a rozgrywki esportowe śledzi już prawie pół miliarda ludzi na całym świecie. To ogromna grupa odbiorców, a esport daje wiele możliwości dotarcia do niej. Jednak czy w związku z tym stanowi szansę dla każdej marki?

BIO:

Specjalista w obszarze komunikacji w branży esportu i gamingu. Obecnie jest współodpowiedzialny za komunikację agencji gaming marketingu Gameset. Wcześniej w agencji WĘC PR realizował działania public relations m.in. dla Fantasyexpo, GetHero, Play i Acer Polska, a także był ekspertem w projektach związanych z esportem. Absolwent Zarządzania mediami i reklamą na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Autor pracy magisterskiej na temat zarządzania wizerunkiem esportowców w Polsce.