Wojciech Ławniczak


Very Human Services


Head of Strategy and Innovation

Tytuł wystąpienia: Wartość rodzi się na styku. O tym, czego marketing może nauczyć się od dizajnu. Albo odwrotnie.

Klient oczekuje czegoś więcej niż użyteczny, dostępny i funkcjonalny produkt. Jest to swoisty „punkt zero”, standard i do tego momentu najważniejsza jest cena. Dobre opakowanie i story o produkcie to też dziś za mało, żeby sprzedać. Co zatem robić? Podejście biznesu do klienta wymaga dziś przewartościowania i współpracy światów pozornie od siebie odległych, np. projektantów i marketerów. Wartość rodzi się na styku.

BIO:

Od dwudziestu lat doradza w rozwoju, realizując projekty, których ramy wyznaczają strategie, marka, innowacje i design. Przez dziesięć pracował jako doradca w PwC. Dziś pracuje z korporacjami, firmami właścicielskimi i instytucjami jako doświadczony moderator procesów innowacyjnych. Jeden z pionierów service design w Polsce. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services – agencji strategicznej zajmującej się badaniami i projektowaniem w oparciu o podejście human-centred.