• GMC LIVE! vol. 2

    15 lipca 2020 r., godz. 10:00 - 16:40

PRELEGENCI

PROGRAM

- AI i Marketing Automation

- E-commerce

- Power generation

- LinkedIn w kontekście B2B

- Komunikacja marek

- Video Content Marketing

środa, 15 lipca

Prowadzące:

Martyna Dera
Dyrektor Golden Marketing Conference, Grupa MTP
Agnieszka Markiewicz
Kierownik Wydziału Wydawnictw, Grupa MTP
10:00 Rozpoczęcie konferencji
10:00 – 10:30
Creative performance – czyli jak inżynieria ruchu w sieci może czerpać z zasobów kreatywności.
Michał Karolczyk, Marketing Director, Semahead
10:30 – 11:00
Jak relacje partnerskie zmieniają marketing w branży e-commerce.
Paweł Chybicki, Dyrektor ds. Rozwoju, Grupa iCEA
11:00 – 11:30
Nowe wymiary procesu zakupowego w ecommerce dzięki predykcjom i rekomendacjom AI.
Aleksander Skałka, Marketing Automation Strategy Director, Salesmanago
11:30 – 11:40 Przerwa na kawę
11:40 – 12:10
Strategia rozwoju biznesu w czasie kryzysu.
Przemysław Jończyk, Chief Executive Officer, Jaaqob
12:10 – 12:40
Myślisz, że jesteś przygotowany na kryzys w Internecie? Zastanów się raz jeszcze.
Anna Robotycka, Managing Partner, Agency F11, Dimaq Trainer
12:40 – 13:10
Strategia długofalowa czy RTM - co dziś w marketingu internetowym sprawdza się najlepiej?
Anna Mościcka, Head of Content Studio, Whites
13:10 – 13:30 Przerwa na lunch
13:30 – 14:00
Kreatywna rola producenta. Jak zmieniła się produkcja video contentu i filmów reklamowych w nowej rzeczywistości Covid-19.
Magdalena Olak, Managing Director / Executive Producer, TANK
14:00 – 14:30
Czy na pewno wiesz już wszystko o influencer marketingu?
Grzegorz Borowiecki, Nadsztygar, WUNDERTEAM
14:30 – 15:00
W erze social mediów każdy sprzedawca jest marketerem i na odwrót – każdy marketer jest sprzedawcą.
Robert Sieńko, New Business Director, 3m Projekt, / Shopper Marketing Expert
15:00 – 15:10 Przerwa na kawę
15:10 – 15:40
Od moderacji do Social Customer Care, czyli o zmianie narratora w social media.
Lech Guzowski, Partner zarządzający, BiggerB
15:40 – 16:10
Networking 4.0 – wsparcie, polecenia i budowanie relacji z klientem.
Zofia Chołody, Prezes Zarządu, Klub Kobiet Przedsiębiorczych
16:10 – 16:40
Ten (straszny) starszy konsument – co otworzy portfel dojrzałego konsumenta.
Monika Boczek, Branding Expert, szkoleniowiec, monikaboczek.com

BILETY

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wydarzenie będzie transmitowane online na

FANPAGE GMC

YOUTUBE GMC

GMC Live! vol. 2 jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne:

Prelegent - 30 pkt

Uczestnik – 10 pkt

Aby uzyskać punkty trzeba zrobić screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ

DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ

PARTNERZY

PATRONAT HONOROWY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PARTNERZY

PARTNERZY TECHNICZNI

GŁÓWNI PARTNERZY MEDIALNI

PARTNERZY MEDIALNI

ZOSTAŃ PARTNEREM GOLDEN MARKETING CONFERENCE

Zapytaj o szczegóły:
Mateusz Pająk
+48 696 001 267
mateusz.pajak@grupamtp.pl

ZAUFALI NAM

Zobacz jak wyglądała poprzednia edycja

GMC Live!

PROGRAM EDYCJI 2019

środa, 20.11

9:00 – 9:50 Rejestracja
09:50-10:00 Powitanie uczestników konferencji
10:00 – 11:00
Ś.P. Marketing.
Zuzanna Skalska, Partner zarządzający, 360 Inspiration
11:00 – 11:30
Content is NOT the King. Co faktycznie nas porusza i motywuje? Na co zwracać uwagę, aby projektować skuteczne rozwiązania i kampanie marketingowe.
Adrian Gamoń, strateg, konsultant ds. brandingu i social media.
11:30-12:00
“Po prostu stranger e-learnings :)” Jak mówić o prostym języku w digitalu?
Magdalena Szmidt, Head, MOSQI.TO
Paweł Szczepaniec, Client Communication Owner, ING Bank Śląski
12:00-12:30 Przerwa kawowa
12:30-13:00
Debata: Marketing inhouse czy outsourcing?
Grzegorz Borowiecki, Nadsztygar, WUNDERTEAM
Michał Pala, CEE Marketing Director, TOUS Jewelry / Oriens Group
Magdalena Szmidt, Head, MOSQI.TO
13:00-14:00
Obsługa klienta w sieci czyli sprzedaż i marketing!
Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
Jagoda Prętnicka, Head of PR & Market Insights, SentiOne
14:00-15:00 Lunch
15:00-16:00
Warto być przyzwoitym. Empatyczny marketing w praktyce.
Piotr Bucki, Szkoleniowiec, wykładowca, Bucki Pro
16:00-17:00
Ogłoszenie tematu i prelegenta wkrótce.
17:00-17:30
Jak optymalizować CX i konwersję wykorzystując nawyki konsumentów.
Marek Magoń, Head of Brand and Marketing Communications, G2A.COM
17:30 Wine networking

czwartek, 21.11

9:00 – 10:00 Rejestracja
10:00 – 11:00
Optymalizacja budżetu na poziomie kampanii - nowy sposób zarządzania reklamami na Facebooku.
Artur Jabłoński, CEO, Digitalk
11:00 – 11:30
Rozszerzona rzeczywistość w mediach społecznościowych.
Cezary Kuik, Trener Chatbot & AI Lead, Socjomania
11:30 – 12:00
Nie ma jednego typu klienta – czyli o różnych sposobach myślenia.
Tomasz Kalko, Dyrektor ds. Rozwoju, Blachy Pruszyński
12:00 – 12:30 Przerwa kawowa
12:30 – 13:30
Jak to robić w 2019 - tipy i trendy w influencer marketingu.
Patrycja Górecka-Butora, PR & Influencer Marketing Coordinator, Kazar
13:30 – 14:00
Company Page na LinkedIn - co zrobić, żeby strona nie tylko miała kilka tysięcy obserwujących ale także zaangażować ich do działania?
Łukasz Dębski, Digital Marketing Consultant, Socjomania
14:00 – 14:40
INFLUENCER MARKETING – chwilowy trend czy kompletna zmiana sposobu komunikacji?
Michał Pala, CEE Marketing Director, TOUS Jewelry / Oriens Group
14:40 – 15:30 Lunch
15:30 – 16:00
Nie idźcie w CX. Jesteście tam od dawna.
Marek Gonsior, Doradca marki, Niezależny konsultant
16:00 – 16:30
Dryfujące wartości. Jak budować marki istotne i czy da się na tym zarobić.
Wojciech Kotala, CEO, Schulz brand friendly
Radosław Grzybowski, CEO / Strategy & Creative Director, 19 Południk friendly connected
16:30 – 17:00
Ogłoszenie tematu i prelegenta wkrótce.
17:00 – 17:30
Czy strategii marketingowej firmy potrzebna jest strategia personalna?
Krzysztof Paliwoda, Szkoleniowiec