05#Adrian Kaczkowski


Synerise


Head of marketing automation ans strategy

Tytuł wystąpienia: Program lojalnościowy przyszłości. Jak z pomocą spersonalizowanej aplikacji mobilnej zmieniamy doświadczenia klientów Żabki.

BIO:

5-letnie doświadczenie w obszarze automatyzacji marketingu i na koncie zrealizowanych ponad 30 projektów z zakresu marketing automation oraz opracowania strategii komunikacji omnichannelowej. Ma doświadczenie we wdrażaniu zaawansowanych strategii
w takich branżach, jak automotive, retail, bankingu, a szczególnie w obszarze E-commerce. Pracował z takimi klientami, jak Skoda, Carrefour, 4F czy też Ikea. Doskonale odnajduje się w trudnych i skomplikowanych projektach, które wymagają od niego kreatywnego myślenia, szczególnie w projektach, w których można wykorzystać automatyzację i personalizować doświadczenie klienta, dzięki zastosowaniu AI. Jest w trakcie opracowania autorskiej metodologii wdrożeniowej rozwiązań klasy marketing automation na podstawie gry karcianej oraz elementów Service Designu