Adrian Martinez


HR Embassy


Szkoleniowiec, współzałożycielem i CMO

Tytuł wystąpienia: Make Employer Branding great again. Jak wykorzystać działania pracodawcy w mediach społecznościowych do sprzedaży usług B2B

Podczas swojej prelekcji przedstawię, jak zaplanować strategię obecności w mediach społecznościowych, która w skuteczny sposób łączy organiczne działania przedsiębiorstwa i jego pracowników, z działaniami płatnymi na Facebooku i instagramie. Na prawdziwym przykładzie i efektach powiem o tym jak wykorzystać najnowsze możliwości i formaty postów na Facebooku i Instagramie łącząc je efektywnie z komunikacją na LinkedIn. Dodatkowo pokażę, jak połączyć te działania i zapewnić im wsparcie reklamowe w formie kampanii na Facebooku i Instagramie. To wszystko oczywiście po to aby skutecznie prowadzić sprzedaż usług do klientów B2B.

BIO:

Współzałożyciel i CMO, HR Embassy – Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową. Szkoli klientów z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku oraz strategii obecności marki online. Wśród firm, z którymi współpracował znajdują się firmy takie jak: Sprawny.Marketing, ePoint, Kitchen Aid, VR Warsaw, infoShare czy też ISTV. Jest również współzałożycielem i CMO firmy szkoleniowo-konsultingowej HR Embassy, działającą w branży HR. Prywatnie angażuje się w liczne akcje charytatywne i dobroczynne. Aktywnie wspiera i angażuje się między innymi w projekty Szkoła 3.0 czy KarmimyPsiaki.pl.