06#Anna Graczyk


Żabka Polska


CRM&Marketing Automation Specialist

Tytuł wystąpienia: Program lojalnościowy przyszłości. Jak z pomocą spersonalizowanej aplikacji mobilnej zmieniamy doświadczenia klientów Żabki

BIO:

Z branżą digital marketingu związana od ponad pięciu lat. Do zespołu Digital w Żabce dołączyła w 2018 roku i odpowiada za wdrożenie oraz prowadzenie kompleksowych kampanii Marketing Automation
z użytkownikami aplikacji mobilnej żappka. Zanim trafiła do Żabki, odpowiedzialna była za komunikację E-mail, SMS oraz wdrażanie Marketing Automation w zespole e-commerce, lidera sprzedaży internetowej produktów czekoladowych – Chocolissimo. Wcześniej w Vercom S.A. prowadziła kampanie E-mail oraz SMS dla największych polskich marek. W realizowanych kampaniach kładzie nacisk na bieżącą optymalizację i efektywność prowadzonych działań.  Nie spoczywa na laurach, dlatego wciąż poszerza swoją wiedzę śledząc nowinki ze świata digital i korzystając z doświadczeń innych