08#Artur Jastrzębski


Publicis Media


Head of Business Analytics

Tytuł wystąpienia:

BIO:

Artur Jastrzębski posiada kilkunastoletnie doświadczenie w analityce biznesowej. Rozpoczynał karierę w PKN Orlen, a następnie dołączył do SAS Institute, gdzie zajmował się wdrożeniami produktów i usług analitycznych, optymalizacją procesów klientów, a także działaniami sprzedażowymi i ekspertyzami biznesowymi. Następnie Head of Industry Analytics and IoT pracował w PWC Polska, gdzie odpowiadał za rozwój zespołu data analytics,
a także za rozwój ofert biznesowych w nowych sektorach. Jest finalistą konkursu Global Innovation Challenge na najbardziej innowacyjny produkt w PwC. Od 2014 r., jako wykładowca, prowadzi zajęć na studiach podyplomowych z zakresu informatyki i analityki w przedsiębiorstwach, Big Data oraz Business Intelligence w Szkole Głównej Handlowej.

W 2018 r. dołączył do Publicis Media gdzie zarządza zespołami Data Analytics oraz Business Integration. Pierwszy z nich zajmuje się rozwojem usług i produktów analitycznych odpowiadających na potrzeby biznesowe klientów agencji Starcom, Zenith, Blue 449, Spark Foundry, Performics oraz LiquidThread, należących do Publicis Media. Rolą zespołu Business Integration jest przekładanie potrzeb i celów biznesów Klientów na rozwiązania analityczne, technologiczne i narzędziowe, których implementacja w największym stopniu przełoży się na realizację zakładanych KPI.