Jagoda Prętnicka


Head of PR & Comm CEE w SentiOne

Tytuł wystąpienia: 7 podstawowych zastosowań monitoringu internetu

Klienci spędzają dziś więcej czasu w mediach społecznościowych, niż przed telewizorem, czy z gazetą. Marketerzy i sprzedawcy muszą zmagać się z wieloma wyzwaniami, jak choćby rozproszone kanały komunikacyjne, czy dotarcie do grupy docelowej z niepowtarzalnym przekazem. W idealnej rzeczywistości, najlepiej odpowiednio się przygotować i wystartować z promocją marki właśnie tam, gdzie są już potencjalni klienci, gdzie grupa docelowa jest zaangażowana, gdzie ludzie zadają pytania o usługi z naszej branży – w Internecie. Jak to zrobić? Monitoring internetu to doskonałe narzędzie!

BIO:

Head of PR & Comm CEE w SentiOne. Od pięciu lat odpowiada za działania komunikacyjne oraz zespół promujący monitoring internetu. Pasjonują ją prawidłowości i niekonwencjonalne zastosowania narzędzi do analizy wypowiedzi internautów. W liczbach szuka odpowiedzi i wskazówek do optymalizowania działań marketingowych i sprzedażowych. Doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych i public relations, takich jak People Group, Headlines Porter Novelli oraz Edelman Polska. Pracowała dla marek takich jak Coca-Cola, Microsoft, LG Polska oraz Wincanton dla których współplanowała i realizowowała strategie komunikacyjne