Joanna Grabowska i Tomasz Bąk


Citi Handlowy


Social Media & Brand Manager oraz Vice President, Strategic Marketing & Bank Promotion Head, Digital Marketing

Tytuł wystąpienia: Wejść na smartfona. Jak zbudować percepcję marki nie mówiąc o produkcie

Kto budzi się rano i chce złożyć aplikację o produkt bankowy? Nikt! Dlaczego? Bo produkty bankowe to zazwyczaj coś, co mieć musimy, a nie coś, czego pragniemy. Jak zatem zaistnieć w świadomości potencjalnego Klienta, który może niekoniecznie marzy o Twoim produkcie albo nie jest skłonny do zmiany? Wykorzystaj coś, co każdy z Twoich przyszłych Klientów ma zawsze przy sobie – smartfona – i spróbuj znaleźć się w jego codziennym cyfrowym ekosystemie. A kiedy zacznie mieć pozytywne skojarzenia z Twoją marką – opowiedz mu o swoim wyjątkowym produkcie. O tym jak przy wykorzystaniu nieszablonowych narzędzi marketingowych budować percepcję marki na rynku usług finansowych opowiedzą Tomasz Bąk i Joanna Grabowska z Citi Handlowy.

BIO:

Tomasz Bąk

Absolwent Ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Groningen, a także studiów podyplomowych w zakresie Bankowości i Rynków Finansowych na Uniwersytecie w Białymstoku i Zarządzania Projektami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Z bankowością związany od 2009 roku. Swoje doświadczenie w Citi Handlowy zdobywał zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych. Pracował w zarządzaniu produktem, segmentami klientów oraz transformacją sieci oddziałów i procesów, wprowadzając na rynek m.in. innowacyjne kioski mobilne Smart Mini. Od 2017 roku zarządza Zespołem Marketingu Strategicznego odpowiedzialnym za budowanie świadomości marki Citi na rynku detalicznym w Polsce. Lubi kwestionować status quo we wszystkim co robi, szukać nieszablonowych rozwiązań i inspirować ludzi do poszukiwania nowości.

Joanna Grabowska

Ukończyła Finanse i Rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, jednak swoją pasję odnalazła w marketingu. Od 7 lat związana z Citi Handlowy, początkowo budując unikalną ofertę produktów karcianych, a następnie zarządzając programem rabatowym i współpracą z partnerami. Obecnie jako Social Media & Brand Manager jest odpowiedzialna za budowanie strategii komunikacji w kanałach social media, zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie świadomości marki oraz digitalizację fizycznych kanałów sprzedaży. Jest osobą pełną pozytywnej energii, w pracy z ludźmi stawia na relacje. To właśnie kontakt z ludźmi napędza ją do działania.