15#Magdalena Szmidt


HEAD in MOSQI.TO

Tytuł wystąpienia: ❤ JAK i po co odmrażać CZŁOWIEKA RENESANSU?

Będzie o tym, jak z przytupem sprzedać 72 000 biletów „na kulturę”.

Opowie człowiek od kultury przez duże K i człowiek od sprzedaży też  przez duże K 😉 (K jak Kreacja).

.TO jedyna polska kampania, która zdobyła DIGITAL COMMUNICATION AWARD w Berlinie w 2018r.

BIO:

Od 2001 związana z działem marketingu mBanku, od 2004 w zespole e-commerce CentralWings. Od 2005 w MOSQI.TO. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała za granicą: w Portugalii (Jeronimo Martins) oraz w Brazylii (SPR Administradora). Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego oraz podyplomowych studiów w SGH.

Podobnie jak cały zespół MOSQI.TO więcej robi niż mówi. Sternik jachtowy. Ma za sobą kilka wypraw morskich oraz lądowych. „Najcieplej” wspomina te po oceanie Arktycznym i Morzu Barentsa. Prywatnie unika nadmiernego „usieciowienia”.