Marek Gonsior


Agata SA


Dyrektor ds. marketingu

Tytuł wystąpienia: Rebranding na dobry początek

Jeszcze parę lat temu nieatrakcyjne logo i staromodna nazwa ograniczały rozwój salonów Agata Meble, które były negatywnie oceniane na podstawie anachronicznej identyfikacji wizualnej. Dzisiaj marka jest nie tylko po rebrandingu, ale podjęła szereg działań mających na celu budowę trwałego i wyrazistego wizerunku. Prezentacja o początku drogi, którym jest rebranding, stawianiu konsumenta w centrum uwagi i dotrzymywaniu obietnicy złożonej przez zmianę identyfikacji.

BIO:

Od kilkunastu lat zarządza działami marketingu oraz prowadzi złożone procesy budowania marek i tworzenia wizerunku. Wraz z zespołem stworzył nową komunikację i identyfikację wizualną salonów Agata, za co został doceniony m.in. podwójną nagrodą Dyrektora Marketingu Roku. Prelegent i autor tekstów z zakresu brandingu. Wyznawca zasady „dobre rzeczy inspirują” i autor cyklu pod tym samym tytułem.