Marta Ulman


GoldenSubmarine


Tytuł wystąpienia: Powrót do przeszłości – produkt czyli dlaczego w dobie nowych technologii oraz nowego konsumenta produkt przeżywa swój renesans

  • Odpowiedzialna za strategie komunikacji 360 dla klientów GolenSubmarine, m.in. Microsoft, Tatra, Dziki Sad, Nestle, Monte, Zott, Citi Handlowy, Starbucks i wiele innych.
  • Posiada ponad 9 letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji dla największych polskich i międzynarodowych marek (pracowała m.in. dla Lotte Wedel, McDonald’s, Wizzair, JLR, Gatta i wielu innych).
  • Prowadzi szkolenia oraz zajęcia na Akademii Leona Kuźmińskiego z zakresu marketingu interaktywnego i social mediów. Występuje na konferencjach branżowych.
  • Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła studia podyplomowe w SGH i na Uniwersytecie SWPS. Autorka artykułów branżowych (m.in. Marketing w Praktyce, Sprawny Marketing, MMP) oraz współautorka rozdziału w książce „E-Marketing” pod. red. G.Mazurka.

BIO: