Sebastian Bryks


Heart&Brain Warsaw


Head of Consumer Engagement, bloger

Tytuł wystąpienia: Jak wykorzystać Instagram do zbudowania trwałego i szczęśliwego związku z konsumentem?

Swoją przygodę z marketingiem zaczął 6 lat temu (jako 18 latek) i w tym czasie pracował jako digitalowy strateg m.in. w Havas Warsaw czy MullenLowe Warsaw. Współtworzył kampanie dla marek: Lotos, Ballantines, Black Red White, SEAT, Media Markt czy Nutella. Autor eksperckich artykułów publikowanych m.in. w Marketing w Praktyce, Nowy Marketing czy Media Marketing Polska oraz komentarzy dla mainstreamowych mediów takich jak TVN, TVP czy Polskiego Radia.

BIO:

Zbudować trwały i dobry związek w dzisiejszych czasach nie jest łatwo… tym bardziej na linii marka-konsument! Odbiorcy w dobie “attention economy” oraz kryzysu zaufania do brandów, niechętnie wchodzą z nimi w relacje. Jak w takim razie zyskać uwagę konsumentów i zaciekawić ich tym, co masz do przekazania? Jak interesująco zaprezentować im osobowość Twojej marki i zacząć budować z nimi wartościowe relacje? Podczas mojej prezentacji pokaże Wam jak robią to najlepsi wykorzystując Instagrama – jedno z najbardziej angażujących mediów społecznościowych.